avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrina z miasteczka Tczew. Mam przejechane 12667.71 kilometrów w tym 6141.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Katrina.bikestats.pl

Kwiecień, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:70.58 km

Stocznia, a nie jazda

Wtorek, 30 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 0

Moje kochanie zmieniło mi dziś skok amortyzatora. Postanowiliśmy zmiękczyć moją Rebę poprzez załadowanie większego ciśnienia do komory negatywnej, niż do pozytywnej. Oczywiście, to powoduje zmniejszenie skoku, stąd najpierw zwiększyliśmy go odpowiednio wyjmując podkładki.

W trasie eksperymentowaliśmy z różnymi ciśnieniami. Aaa, przerzutka mi szalała, więc moje kochanie z nią również walczyło.

W trasie spotkaliśmy kilku bikerów. Znacznie więcej, niż zazwyczaj. Ewidentnie objeżdżają masę przyszłego maratonu.

Bałtycka Bryza IX

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 0

Za dużo asfaltu, za wolne tempo (skutkiem czego później ewakuacja asfaltami), ale towarzystwo jak zwykle doborowe. Dzięki niech będą Prezesowi.

Poniżej jedyny bruk, jak mi się kiedykolwiek podobał - bardzo klimatyczna dróżka, nawet na rowerze można się na niej pomęczyć:

Opony 5.0(?), czyli błoto atakuje (połamało błotnik:P):

Po korzonkach koło latarni w Stilo:

• Aktywność Bieganie

Bieganie

Sobota, 27 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 0

Dystans 4,96km. Miał być rower, ale pogoda nie zachęcała, więc choć trochę potruchtałam.

• Aktywność Bieganie

Krótka przebieżka po dłuuugiej przerwie

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 0

Zamiast obiadu tuż po pracy, bieganie. Boże, nie biegałam już całe tygodnie. Dystans 3,67km.

Za Skarszewy - odpoczynek po Haraganie

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 1

Co by sobie aktywnie odpocząć, dzień po Harpaganie zdecydowaliśmy się na wypad w stronę Skarszew.

Po drodze, już pod wałem spotkaliśmy przez przypadek Fruzię. Razem dojechaliśmy czerwonym szlakiem Jezior Kociewskich do Trzcińska. Tu rozdzieliliśmy się - Dorota pognała w stronę jeziorek, my zaś Obozina, gdzie zresztą celowo zjechaliśmy ze szlaku.

Skarszewy minęliśmy bokiem, przez lasy i pola dostaliśmy się na Szlak Rzeki Wierzycy, którym dotarliśmy do Borówna. Stamtąd już powrót szosą do Tczewa.

Bohaterem wypadu był nowiutki Fox Talas mojego kochania. Ze względu na obolałe po Harpie 4 litery, to ja jechałam na jego fullu. Wcześniejszy Bomber Retro XC też płynnie pracował, ale ten Talas to dopiero bajka. Co za praca - po korzeniach mykał gładko, jak po stole. Wielkie WOW.

Harpagan-45, czyli wiatr i wstyd

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 0

Uczestnictwo w wiosennym Harpaganie to już w moim wypadku dobra, świecka tradycja. W czasie jesiennego jestem niestety zwyczajowo chora.

W tym roku zima zrobiła nam jednak psikusa - do ostatnich dni nie wiedzieliśmy, czy śnieg i lód na Kaszubach w końcu puszczą. Ponadto złapała mnie infekcja, która utrudniając mi korzystanie z siodełka, mogła całkowicie przekreślić mój start.

Ogólnie impreza jak zwykle sympatyczna, ze względu na błoto warto było sporo objeżdżać asfaltami, jednak ja dałam ciała.

Nawigacyjnie wszystko bez problemu, ale moja forma wołała o pomstę do nieba. W ciągu 5 tygodni poprzedzających Harpagana, zrobiłam zaledwie 80km, na dodatek na szosówce(3 tygodnie przed Harpem). Poza tym, wcale nie ruszałam się, utyłam 4kg i ogólnie obraziłam się na świat za przedłużającą się zimę.

No i efekty były - po 60km całkiem sprawnej jazdy i w sumie bezproblemowego zdobywania punktów, nagle przeżyłam odcięcie prądu. W sumie, aby nie spóźnić się (spóźnienia są ostro karane), musieliśmy po prostu zacząć kierować się w stronę bazy.

Jestem niezadowolona, bo w klasyfikacji ogólnej na TR100 zajęłam 45 miejsce na 182. Niby jako kobieta jestem 2 na 32; wyprzedziłąm w sumie regularnie trenujące dziewczyny, ale... Niestety, mnie to nie satysfakcjonuje.

Harp pod znakiem silnego wiatru. Plus - dostałam śliczną kolarską koszulkę od firmy Grey Wolf (dostawały wszystkie uczestniczki, które się na nie wcześniej nie załapały). Dla mnie bomba. Pięknie skrojone i wykonane.

A tu link dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (jakimś cudem), czym jest ta zacna impreza: Harpagan - impreza na orientację

Wietrzna Biała Góra

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 08.04.2013 | Komentarze 1

O tak, moi mili... Trzy tygodnie zadek się grzało i jadło, to i forma poszła w dół:).

Ale co tam, grunt, że rzepka, która dokucza mi podczas chodzenia, na rowerze nie śmie ujawniać swojej obecności.

Kilka lekcji z dnia 07.04: szosówką nie jeździ się po szkłach (tak, tak – złapałam mojego pierwszego szosowego kapcia:P); a na rowerze, zwłaszcza, jeśli jeździ się na góralu za szosówkami, marchewki jako paliwo nie wystarczają;). Ponadto, trzeba kupić sobie wreszcie porządną pompkę przenośną.

Na zdjęciu Jarek, moje kochanie i ja. Dorota robi fotkę, pozuje jej rower;). Na moście tczewskim naprawiamy pierwszego kapcia. Drugi potem, w wykonaniu mojego Łukasza.