avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrina z miasteczka Tczew. Mam przejechane 12667.71 kilometrów w tym 6141.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Katrina.bikestats.pl

Wrzesień, 2014

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:84.74 km

Tczew - Kolbudy - Tczew

Niedziela, 28 września 2014 · dodano: 27.10.2014 | Komentarze 0

Miła pętla tuż przed moją wielką przerwą od rowerowania.

Łukasz w lesie w okolicach Sobowidza:

Kategoria Dookoła komina

• Sprzęt szosa by Trek

Kociewie Kołem

Niedziela, 21 września 2014 · dodano: 30.09.2014 | Komentarze 0

Kolejne Kociewie Kołem, znów z tą samą ekipą, czyli triathlonistami ze Starogardu. Jazda w formacie typu: jedziemy sprawnie, zatrzymujemy się na każdym bufecie i znów jedziemy bez zbytniego zamulania.

Średnia z wypadu wyszła jak na mnie całkiem zacna, bo coś koło 29,7km/h. Przez większa część wypadu 30,5km/h.

Jadło zacne, o niebo lepsze, niż na Kaszebe Rundzie.

A tu, co się dzieje, gdy parkingi pomylimy:P. Oj, auta szukać musiałam po przyjeździe na metę;):

Z katarem po okolicy

Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 15.09.2014 | Komentarze 0

Taka tam sobie samodzielna wycieczka po okolicy. Lasami do Starogardu, a potem mieszanką kilku szlaków PTTK: niebieskiego, czerwonego i żółtego, do Tczewa

Kategoria Dookoła komina

Po auto

Wtorek, 9 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

Po dopłynięciu do portu w Gdyni, trza było jeszcze po auto popedałować. Na szosówce, w zwykłych butach i z ciężkim plecakiem jedzie się tak se. Tak, czy siak, byłoby lepiej, gdyby nie fakt, ze po Estakadzie Kwiatkowskiego rowerem nie można jeździć. Musiałam więc cofnąć się do Gdyni Stoczni, tu przekroczyć tory i jechać do Rumii Morską, a nie Hutniczą.

• Sprzęt szosa by Trek

Rowerowy Potop

Poniedziałek, 8 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

Kto nie wie jakimś cudem, czym jest Rowerowy Potop, może sobie zajrzeć tutaj.

Tak, czy siak, był to mój debiut na tej imprezie. Dorota wybrała dla nas trasę czerwoną (inaczej zabytkową), reklamowaną jako "szybka trasa o dobrej jakości nawierzchni asfaltowej".

Oj, ani jeden z punktów tej charakterystyki się nie sprawdził. Zabytków jak na lekarstwo, po drodze szutry (!), które dla roweru szosowego są co najmniej niewskazane. Co do szybkości - hm, pewnie i szybko by było, gdyby nie to, że pilnowaliśmy, żeby pilot nie umarł nam ze zmęczenia i nie zaginął gdzieś na trasie.

Tak, czy siak, wypad udany ze względu na towarzystwo i fantastyczną pogodę:).

A tu kilka fotek:

Dorota na tle mijanego po drodze rezerwatu. Pilot w drodze powrotnej wyparzył tu dwa łosie. Za to my, uczestnicy, czyli łosie/jelenie/barany (wybierz, co Ci się podoba), zajęci odpowiednio szybkim kręceniem, taki widok przegapili :/.

Na tle cmentarzyska Wikingów w Hjortsberga. Nasz pilot upierał się, ze to cmentarzystko Celtów. Hm, nie te rejony, nie te rejony ... N.b., jak u nas w Odrach, czy Węsiorach.

Taka tam skałka :). Fotografuje Paulina, która potem przyłączyła się do naszej ekipy.

Park zdrojowy w Ronneby. Gdy tylko usiedliśmy nad stawkiem, zanim jeszcze zdążyliśmy otworzyć plecaki, z wody zaczęły wychodzić kaczki. Kurczę, prawie Ptaki 2:P. Skubane musiały być tak przyzwyczajone do karmienia, że na widok ludzi od razu rozpoczynały procedurę żebrania. Ostatecznie zebrało ich się pewnie 20-30.

Wnętrze kościoła (hm, właściwie to chyba zboru) w Ronneby. Sufit i ściany zdobione freskami. Ciekawa sprawa - freski przedstawiały przede wszystkim postaci świeckie (zaplątane w roślinne takie jakby arabeski)

Tu już Karskrona, widok z nabrzeża na jedną z licznych wyspek.

Pokibicować triathlonistom w Malborku

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

Do wyjazdu namówiła mnie Dorota. W jedną stronę 22-ką, w drugą bokami.

W drodze powrotnej musiałyśmy wbić się bez numerków na trasę wyścigu - inaczej musiałybyśmy wracać znów główną drogą. Jak się okazało, bynajmniej nikomu nie przeszkadzałyśmy. Jechałyśmy trasą połówki, a nie pełnego triathlonu. Kolarze nie poruszali się tam za szybko, na oko może jakieś 25km/h, więc na luzie prawie wszystkich łykałyśmy.

Co innego, dy dojechałyśmy do pętli pełnego wyścigu. Od razu pojawili się wyżyłowani kolesie na czasówkach tnący z niesamowitą prędkością (zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że najpierw pływali, a po 180km na rowerze mieli przed sobą ponad 42 km biegu).

Grzecznie wbiłyśmy się więc na kostkową ścieżkę rowerową. Oj, kostki latały luźno, jak klocki w pudełku z Lego ;>.

Do taty Łukasza

Sobota, 6 września 2014 · dodano: 13.09.2014 | Komentarze 0

Wyjazd w stronę Iłownicy pod Kościerzyną. W jedną stronę terenem, w drugą asfaltem.

Przy wyjeździe z Tczewa spotkaliśmy Dorotę na szosówce, w Iłownicy nieźle podjedliśmy (nie ma co, w męskiej części rodziny Łukasza talent kulinarny jest chyba dziedziczny), a wracając spuściliśmy przypadkowo powietrze z mojego dampera (przy próbie jego dopompowania). Jak okazało się, łukaszowa popmka do amortyzatora miała uszkodzony gwint.