avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrina z miasteczka Tczew. Mam przejechane 12667.71 kilometrów w tym 6141.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Katrina.bikestats.pl

Listopad, 2014

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:62.96 km

Zimowo w poszukiwaniu skoczni Tomac

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 04.01.2015 | Komentarze 0

Mróz i poszukiwania skoczni Tomac w TPK. Skocznia zidentyfikowana, niestety obecnie ze względu na powalone drzewo na kontrstoku i generalny rozgardiasz, nieużyteczna.

Następnie przejazd przez TPK niebieskim i czarnym do Sopotu. W Sopocie długi postój w Kolibie celem rozmrożenia ciała i powrót miastem do auta w Gdańsku.

A tu kawałek wnętrza tej najbardziej przyjaznej rowerom i psom knajpie w Trójmieście. Mają świetny kominek. Przyciągnęliśmy sobie do niego ławę i prawie się do niego przykleiliśmy, a obsługa donosiła nam tylko do naszego prowizorycznego stolika ciepłe napitki i jadło.

Kategoria Dookoła komina

Z GK STG do Tczewa

Niedziela, 16 listopada 2014 · dodano: 16.11.2014 | Komentarze 0

Jechać na rajd RWM do Strzebielina mi się nie chciało, samej jeździć mi się nie chciało, wiec kiedy wyczytałam, że GK STG organizuje ustawkę, której celem jest kawa w Tczewie, postanowiłam się wybrać.

Tempo zapowiadano rekreacyjne, więc stwierdziłam, że dam radę:).

Po siódmej wyjechałam z Tczewa, myknęłam lasami do Starogardu. Dotarłam na miejsce pół godziny przed startem, skoczyłam więc na BP na śniadanie:).

Od dziewiątej już jazdą z grupą. Bardzo przyjemna przejażdżka.

Jesienna Wysoczyzna

Niedziela, 9 listopada 2014 · dodano: 16.11.2014 | Komentarze 0

Z wielce szacownym Prezesem Topolem wybraliśmy się na Wysoczyznę Elbląską. Głównym celem było zbadanie szlaku MTB, zaczynającego i kończącego się w Kadynach.

Dzień zaczął się ciekawie - mgła była tak gęsta,  że jadąc autem do Elbląga,  zastanawiłam się, czy zaraz w coś nie wjadę. N.p. w inne auto - cóż, niektórzy nie wiedzą chyba o istnieniu świateł przeciwmgłowych.

W każdym razie,  ostatecznie po godzinie jazdy po omacku, dowiozłam całkiem mokry rower na elbląski Plac Dworcowy, gdzie czekali już Topol i Marek R. Wciągnęliśmy w Żabka Cafe po hot-dogu i kawie, a następnie trzęsąc się,  ruszyliśmy w drogę.

Nagrodziło nas za upór - wyszło słońce i zrobiło się przyjemnie ciepło. Gdy z lasów zjechaliśmy do Tolkmicka, by zjeść  nasze zapasy w tamtejszym porcie, dopadł nas jeden z elbląskich bikerów i po chwili dołączyliśmy do wycieczki Marecky'ego. Pokręciliśmy razem kilka kilometrów,  zjedliśmy kiełbę z ogniska i dalej w trójkę ruszyliśmy w las.

Po pokonaniu sporej części szlaku MTB, zjechaliśmy do miejscowości Łęcze. Tu chłopaki znów wskoczyli w las, ja zaś wsiadłam na asfalt i pocięłam na parking do Elbląga.

A tu kila fotek:

Topol i Marek

Prawie, jak foki :)

A tu z ekipą Marecky'ego ( fotka z jego galerii ).

Z Dorotą po okolicy

Niedziela, 2 listopada 2014 · dodano: 02.11.2014 | Komentarze 0

Forma taka tam siaka. Przyjemna, spokojna przejażdżka.