avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrina z miasteczka Tczew. Mam przejechane 12667.71 kilometrów w tym 6141.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Katrina.bikestats.pl
  • Sprzęt Viper

Klifami z Gdyni do Sopotu

Niedziela, 4 maja 2014 · dodano: 08.05.2014 | Komentarze 7

Kiedy 2 maja poszliśmy na spacer w ramach odpoczynku, odkryliśmy kilka ciekawych singielków. Postanowiliśmy pośmigać sobie po nich na rowerze. Widoki, jak to zwykle nad morzem, przepiękne. Po drodze zaliczyliśmy Kolibę, by mieszanką Wejherowskiego i Zagórskiej Strugi wrócić do Rumi. Full się przydał.
Na zdjęciu Łukasz na tle morza walczy  z moją tarczą, którą dzień wcześniej zmasakrował badyl na czarnym.

sierra
| 15:35 piątek, 9 maja 2014 | linkuj Asiu,
dla tych widoków warto wspiąć się na klif (tak jak Kasia odradzam pchania się tam rowerami, zresztą sama zobaczysz jak strome przewyższenie trzeba pokonać). Jazda rowerem po krawędzi klifu jest wielką frajdą ale baaaaardzo niebezpieczną (strome podejścia, urywane zejścia, wystające korzenie, miejscami bardzo wąsko no i trzeba dobrze znać teren).
Rumaki zostawcie u tego gościa co sobie siedzi na ławce i coś studiuje i wybierzcie się tam "z buta".

Miłych wrażeń :)
P.S.
Jadąc od Gdyni można zjechać trochę wcześniej niż na skrzyżowaniu prowadzącym na orłowskie molo jest tam dość wygodna ale piaszczysto-szutrowa ścieżka z kilkoma przewyższeniami (ale bez dramatu), później tylko kilka stopni w dół i już jesteście na nadbrzeżnej rowerowo-rolkowo-gokartowo-biegowo ścieżce do Brzeźna. Można też od orłowskiego mola (dołem) pojechać kawałek lasem, kilka schodków w dół, ale tu trzeba być przygotowanym do 200-stu metrowego spaceru po plaży i trafić na główną ścieżkę.
Sorry Kasiu za tak obszerne wyjaśnienia.
Katrina
| 20:51 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Generalnie, wyjedziecie w Sopocie. Tam lasy się kończą, a zaczynają wydmy. Wy wjeżdżacie na rowerostradę Sopot-Brzeźno. Z boku, w biednym, płaskim lasku, jest równolegle biegnąca ścieżynka, ale to zupełny antyszał.

I dobrze radzę. Wjeżdżajcie w Orłowie. Kierujecie się w stronę Sceny Letniej i tego apartamentowca, co już jakieś 10l-15at w Orłowie stoi. Nie zjeżdzacie na plażę, tylko uderzacie na nowowybudowany mostek dla rowerów (ze znakiem "Uwaga, piesi!;>) i potem już szeroką leśną drogą, prosto do Sopotu.
Nefre
| 20:41 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Kasia - ostatni raz jak jechałam z promu to wjechałam w lasy -ale potem się pogubiłam -bo nie miałam żadnej nawigacji (a chciałam zobaczyć taki widoczek jak na twoim zdjęciu). Mam nadzieję, że tym razem jakoś przejedziemy ten odcinek i wyjedziemy w Brzeźnie albo jeszcze dalej...
Katrina
| 20:34 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Asiu, myślę, że jadąc na rowerze trekkingowym i z bagażami po Potopie, powinniście raczej wjechać do nadmorskich lasów dopiero w Orłowie.

My sobie wybraliśmy specjalnie trudne technicznie fragmenty, nie tyle co ze zjazdami, a ze spadami po korzeniach, ostrymi podjazdami itd. Wiem, że od Orłowa na 100% jest alternatywa dla trekkingów, nie wiem, jak wcześniej.

Sierra, zgadzam się, ze trasa blisko morza jest malownicza. Mój tato jest gdańszczaninem, więc w weekendy często włóczyłam się z nim po klifach jako smarkata. Kiedy miałam jakieś 18-19 lat wzięliśmy nawet rowery i usiłowaliśmy jechać z Orłowa do Gdyni. Eee, tato był kozak, bo już wtedy miał SPD, a ja na swoim Gianciku GSR200 (16, czy 17kg ważył) mocno cieniowałam:).
Nefre
| 09:57 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj My się brykniemy jak będziemy wracali z promu- w najbliższy wtorek- no chyba że będzie lało...
sierra
| 09:50 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj No właśnie... zdaje się, że Asia mnie wyprzedziła ;)
a tak by the way... kiedyś brat mnie namówił na wycieczkę z mola orłowskiego do Gdyni jak najbliżej wody i niekoniecznie plażą... gorąco polecam :)
Nefre
| 09:46 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Zdjęcia brak...