avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrina z miasteczka Tczew. Mam przejechane 12667.71 kilometrów w tym 6141.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Katrina.bikestats.pl
  • Sprzęt Viper

Ze Strzebielina przez Sianowo do Gdańska

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 5

Łukasz chory, więc sama zapakowałam dziś rower na auto i wyskoczyłam do Gdańska. W Gdańsku szybka przesiadka na SKM do Strzebielina.

Wraz z Markiem z Rumii, jego koleżanką Mileną i Topolem po 8:30 dotarliśmy na miejsce. Po szybkich zakupach i ustawieniu sagu w moim rowerze, ruszyliśmy w drogę.

Trasa do Sianowa bardzo przyjemna - lasy, pola, piękne widoki, fragmenty lęborskiego niebieskiego i Szlaku Kaszubskiego. Z Sianowa mieliśmy wracać błękitnym rowerowym. Niestety Prezes zapakował nas nawigacyjnie w pole żyta i padł ofiarą własnej alergii. Zalewał się łzami do takiego stopnia, ze zatrzymaliśmy się w sklepie, by kupić wodę, którą następnie biedak zmywał z twarzy niewidoczne pyłki. Na cętki na nogach niewiele pomogło.

Tak więc wracaliśmy już w dużej mierze asfaltami. Rozumiem powód, ale kurka wodna, szosy miałam sporo w poprzednim tygodniu.

Poniżej zdjęcia Marka z trasy.

Przekop Łeby:

Opuszczony dworek w Paraszynie. Pamiętam, że kiedy zaczynałam jeździć, jakieś 8 lat temu, był tu hotel. Mam jeszcze zdjęcia, gdy leżę przegrzana nad fontanną, a dookoła chodzą kuce. Kurczę, szkoda.

Katrina
| 18:21 niedziela, 8 czerwca 2014 | linkuj Sierra, dzięki za propozycję, ale żeby się na coś takiego porywać, musiałabym wcześniej trochę więcej, niż max te 200 i coś tam w życiu wykręcić:).

Pomijam fakt, ze nawet, gdyby to była połowa trasy, to w obecnym stanie nie miałabym co próbować. Jestem tak chora, że nie wiem, czy nawet na Kociewie Szlakiem dam radę wyzdrowieć:(.
sierra
| 17:17 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Kasiu, masz chęć trochę pokręcić...
więcej tu:
beduks
| 20:31 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Cieawa trasa sprawdzę Sianowo i Kaszuby wielki sentyment
Katrina
| 16:56 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Dzięki, Asiu. Ale serio, uważam, że właśnie ze względu na szosowy powrót do Gdańska, wypad średnio udany. Szkoda.
Nefre
| 22:15 sobota, 31 maja 2014 | linkuj Fajowska wycieczka:))